2011

Då har vi passerat år 2010 och är inne i år 2011. Ett nytt och fräscht år med nya möjligheter...

Vi firade in det nya året hemma hos min svägerska Therese. Det var en trevlig sammankomst, Vi åt och drack gott och prata om livet. Så tiden rusade ju förbi som vanligt. Själva tolvslaget var som alla andra år. Jag fattar aldrig när klockan har slagit tolv, eftersom det smälls raketer under nästan hela kvällen.

Idag har det inte blivit mycket gjort här hemma för min del. Lovisa håller på och städar ur sina garderober medans jag har suttit med Milly i soffan och kollat på film. I dag vart det faktiskt kommissarie Späck. En små rolig film att kolla på så här på morgonen.

Milly Vaknade ganska tidigt idag, Men har sovit under stora delar av förmiddagen. Hennes humör har varit allt i från jätteglad till galskrik. Men nu så ska hon och jag klä på oss för att gå i väg till affären.

Det som väntat oss nu är en liten mini jul hemma hos min morbror.


God fortsättning





Kommentarer
Postat av: annika

Jag saknar dig redan... Vilken underbar tjej ni har! Lik farmor o farfar men söt ändå ;) Kom och hälsa på oss på Halltorp, gärna på natten när jag är där:) KRAM!!!!!

2011-01-03 @ 08:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0