En röd torsdag

En härlig röddag mitt i veckan är ju väldigt skönt. Att man ska jobba i morgon spelar faktiskt ingen roll eftersom att det är fredag.

Dagen har spenderas på 3 olika ställen. I förmiddags så var jag en snabbis hos mor och far. Sedan så vart vi bjudna på middags hos Millys Mormor. Efter att ha varit där en stund och smällt maten så åkte jag upp till skidspåret och åkte ett varv. För den intresserade så tyckte jag att det gick lite tungt idag. Om det var skidorna, snön eller mig själv det var fel på låter jag vara osagt.

Milly den lilla snyggingen har sovit ganska mycket i dag. Men när hon har varit vaken så har hon bara varit på bra humör. Nu ligger hon i knät på Lovisas Kompis och sover som en stock. Man får hoppas att hon även sover bra i natt.
                                                                              I morgon är det fredag tack och hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0