Första dagen på jobbet

Klockan ringde kl 06.00... jag vaknade och gick upp.. i soffan sitter två vakna tjejer. Det gjorde att jag piggna till direkt och var inte ett enda dugg morgon trött. Första dagen på jobbet gick väldigt bra, och det vart en heldel gjort.

När man kom hem från jobbet, sliten och lite trött så står maten på bordet och en liten Milly som bara skrattar. Även det gjorde att man vart pigg och glömde att man jobbat en hel dag. Det är konstigt hur mycket enegri man kan få genom att bara titta på henne.

Jag och Milly duschade tillsammans i dag för första gången, det var jättemysigt och roligt.

Nu på kvällen så har vi varit hemma hos mina underbara föreldrar.  Det var en trevlig kväll där Milly fick lite nya kläder av sin nyligen hemkomna faster Viktoria.

Vi har börjat märka att Milly vill stå upp nästan hela tiden och tycker det är roligt att få sitta själv i soffan brevid oss. Det är ju en liten rolig grej faktiskt.

                                                                    Tack och hej



¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0