Fredag

Då var det dags för helg igen. Det känns helt underbart, för nu i slutet på veckan så har jag varit jätte trött när klockan har ringt.

Idag så fick jag ett ganska trevligt samtal när jag jobbade. Dem ringde i från radio stationen Rock klassiker och sa att jag hade blivit utagen till ett utav dem två ishockey lag som ska spela motvarandra i ett fullsatt globen innan svergie- Tjeckien. Så det gjorde min dag kan jag säga. Nu gäller det för min del att börja träna ordentligt. Så nästa vecka ska jag åka ner och köra en jäkla massa skridskor i ishallen så man kommer igång igen.

Nu så sitter vi och kollar på handbolls semifinalen mellan Svergie och Frankrike. Milly ligger här brevid mig på mage i soffan och kollar när jag skriver. Hon och jag har varit hemma oss farmor och farfar en stund medans hennes mor var och sola och handla lite gosaker till kvällen.

TREVLIG HELG 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0