Fredag!

Veckans bästa dag är här! Och jag pratar ju så klart om fredag. Nu väntar en härlig ledig helg framför oss.
Efter jobbet så åkte jag och Milly hem till min mormor och morfar för att fira den sistnämnde på sin födelsedag. Det var en trevlig sammankomst med godmat och släkten. Milly var så klart lika go som vanligt. Hon skratta och log mesta delen av kvällen. Med det roligaste var nog när hon och jag låg på golvet i köket och prata med varandra. Med det vill jag säga att hon är så stark i nacken nu så att hon kan ligga själv på magen och hålla huvudet högt upp i luften. Hon försöker även ta sig framåt med hjälp av benen men lyckas inte så bra när hon ligger på golvet.

Nu väntar det lite fredags mys här hemma i våran lägenhet.
                                                                                              
                                                                                    Trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0