Fredags kväll

Hejsan alla trevliga människor. Idag kom jag hem från jobbet med ett jätte stort leende på läpparna efter som att det är fredag. När jag öppnade ytterdörren så står självklart Sambon och Milly där och väntar på mig. Milly hade kläder på sig som jag hade när jag var liten. Det var faktiskt ganska roligt och jag vart ännu gladare än vad jag redan var.

Vi orkade inte laga mat så det vart till att köpa var sin pizza istället. Vi slängde i oss maten och kolla lite på tv.
Sen så fick vi för oss att åka hem till min mamma och pappa, vilket vi gjorde. Och här är vi nu, Jag, Lovisa, Milly ,hennes Fastrar och hennes Farmor och farfar. Vi har ätit ost och kex och kollat på Let´s Dance.
Milly snor självklart all uppmärksamhet hela tiden , Men det är hon ju värd min snygga dotter.

Så nu har vi varit här hela kvällen och vi har bestämt oss för att sova över. Då vet vi i allafall att jag och Lovisa får sova ut lite i morgon efter som att Millys farmor och farfar ska vara lite barnvakt på morgon kvisten. Det ska bli skönt för det känns som evigheter sen vi fick sova ut tillsammans.


Go och glad kexchoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0