Handboll

Jaha då har handbolls vm dragit igång. Det blir ju roligt att ha något att titta på under kvällarna fram över. Just nu sitter vi och kollar på Svergie mot Chile.

När jag kom hem och klev ur bilen efter jobbet så tittar jag upp i vårat köks fönster, och vem står inte där ? Jo Milly och hennes mamma står och vinkar till mig. Vilket härligt motagande, man blir ju glad i hela kroppen av en sån sak.
Milly har varit lite gnällig i dag igen. Jag vet inte vad det kan vara, men hon har varit glad stundtals endå. Men nu så sover hon så gott i soffan, vilket är ganska skönt för mig själv som också vill ligga i soffan och halv sova. 

I morgon är det fredag vilket ska bli helt underbart. Jag kommer bara gå och njuta på jobbet hela dagen eftersom att man är ledig två dagar efter.

                                                                     Sov gott


Dagens outfit (
Puma jogging dress, Converse skor)
 

Kommentarer
Postat av: Moster T

Jag ser att frugan din står framför spisen, det är väl du som hör hemma där?

2011-01-14 @ 00:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0