Härliga Fredag!

Äntligen helg! Det är så gött faktiskt. Jag vet att jag inte har skrivit så mycket den senaste veckan, men det har varit fullt upp.

I går så gick vi hem till Millys Farmor och farfar för att äta och snacka lite skit. Vi hade med oss ett till barn. Och vem var det undrar ni?. Jo det var Thea, Hon sov här i går, det var ju så klart fullfart hela tiden. Både Thea och Milly somna när vi gick hem igen. Vilket var  väldigt skönt, då kunde vi sitta och ta det lite lungt innan det var dags att sova.
Lovisa, Milly och Thea sov i sängen och jag vart utkastad i soffan. Vilket var helt okej för våran soffa är väldigt skön att sova i. Men Thea vakna i går och kom ut och lade sig brevid mig i soffan. Sen så säger hon HOPPA UT, HOPPA UT, MEN HOPPA UT! fan jag höll på att få spader. För jag låg med halva kroppen på golvet redan. Men hon tröttna till sist och gick tillbaka in i sängen, vilket gjorde att jag kunde somna.


Idag så gick jag och Milly en lång promenad, till Ica maxi, för att köpa lite råvaror till kvällsmaten. Och Milly har sovit sedan dess. Men nu är det dags att väcka henne så att hon kan sova gott i natt!

                TREVLIG HELG!!


Milly sover som en Stock


Farfar Wawa och Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0