Måndag igen

Första dagen utav en lång jobbvecka är nu avslutad. Det var meningen att jag skulle åka och träna i dag efter jobbet. Men så blev det inte, jag saknade Milly alldeles förmycket. Så i under den tiden som jag har varit hemma så har inte Lovisa fått gosa så mycket med henne.

Milly har blivit så duktigt och stark nu, så hon sitter helt själv i sin stol vid köksbordet när vi äter. Hon verkar tycka att det är rätt roligt att ha båda sina föreldrar under uppsikt. För hon sitter och ler och kollar en liten stund på sin mamma och en liten stund på mig, så hennes huvud går fram och tillbaka hela tiden.

Efter maten så tog vi en dusch jag och Milly, Men hon var inte jätte nöjd med det valet, så det var bara att hälla upp ett bad till henne. Jag fyller baljan med lite varmare vatten än 37 grader, För då tycker Milly att det är mycket skönare att bada. I dag så satt jag med benen runt baljan och prata och busa med henne medans hon badade. det sluta med att jag fick byta kläder efter det. För hon garva och sprattla med benen så mycket att hon nästan tömde hela baljan.

Nu är det dags för lite soffmys och tv tittande.  Hare bäst









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0