Måndag!

Hej alla glada ! Nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg senast. Men det beror på att schemat har varit full bokat hela jäkla helgen.

Till exempel så var det meningen att jag i lördags bara skulle åka i väg och byta vattenpump på bilen i ca en timma eller två. Men så blev ju självklart inte fallet. Det tog mig 8 timmar att byta skiten. På grund utav att det var både trångt och varenda skruv jävlades. Så det var ju lite surt eftersom nästan hela lördagen gick åt att fixa bilen.

När jag kom hem från verkstan så åkte vi till Millys farmor och farfar där det var lite fest. Det var deras kompisar som var där och åt lite middag och umgicks. Vi åkte självklart dit och visa upp våran fina lilla dotter, och åt en bit mat.

I går, söndag så var vi hemmas hos min svärfar ,det var även där middag. Det vi bjöds på var en jätte god maträtt . Inbakad fläskfile och ris.  Det har jag aldrig ätit förut eller överhuvudtaget hört talas om.

Iag så har vi varit på lite olika radhus visningar. För nu är vi jätte jätte sugna på att flytta. Och helst till ett fint radhus med en egen liten trädgård. Vi vart lite intresserad utav iallafall ett utav dem radhusen. Milly var som tur vaken under husvisningarna, Hon måste ju få vara med och bestäma så gott hon kan. :)

Efter husvisningarna så var hemma hos Millys farmor och farfar. Där vi åt mat och milly satt och prata och underhåll oss under middagen. Hon har pratat och skrattat jätte mycket i dag. Jag och Milly passade på och bada tillsamans. det var väldigt mysigt tycker jag. Hon tycker det är jätteroligt att bada så länge vattnet är någolunda varmt. Om det börjar bli kallt så vill hon inte bada längre har jag märkt. Men så tycker väll vem som helst. 


Nu så är det dags att gå och lägga sig och mysa i sängen en stund innan det är dags att sova.
                                           
                                                         Godnatt  





Kommentarer
Postat av: Annika

charmtroll <3

2011-02-01 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0