Milly Vanilly

Som jag skrev tidigare så var jag inte hemma i går. Jag kom hem i går efter jobbet och bara hann säga hej till Milly efter som jag var tvungen att åka till Taste. Sen så sov Lovisa och Milly hemma hos Mormor Nina så jag fick inte träffa dem när jag kom hem heller. Sen var det bara att åka och jobba i morse. Men när klockan äntligen slog 16.00 så var jag på väg hem. Och När jag kom hem så satte jag och Milly oss i soffan och börja prata och skratta åt varandra. Det var det underbaraste jag varit med om. Man har saknat henne hur mycket som hellst trots att det bara gått mindre än dag sen man krama henne senast. Hon har något speciellt den tjejen det ä en sak som är säker.
 
Nu så blir det lite Tisdags mys framför tv:n med två underbara tjejer.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0