onsdag 26

Onsdag kväll. Halva veckan är avklarad, nu återstår bara två dagar till helgen. I morse när jag gick ut för att åka till jobbet så starta inte bilen. Det är det värsta jag vet faktiskt. Men som tur är så har jag en sån underbar mor som kom så fort hon kunde för att hjälpa till att starta bilen med kablar. Så jag kunde åka till jobbet tillsist, dock lite mer stressad än vanligt men inte försenad som tur var.

Idag medans jag har varit och jobbat så har Lovisa och Milly haft besök av två bebisar och deras mammor. Det var Issa och lilla nora samt Sassa och lilla Rut som var här och umgicks lite.

I dag har vi köpt en liten får pläd till milly som hon kan ligga på och titta på allt som rör sig runt om kring henne, vilket hon tycker är kul.

Milly och lovisa har redan gått och lagt sig för att Milly vart jättetrött för en liten stund sedan. Så nu är det dags för mig också att grypa ner brevid dem. 

                                         Godnatt 

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Älskar Milly och mina skor! <3

2011-01-27 @ 12:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0