Söndag

Jaha då var snart helgen över. Jag vart lite chockad nu när jag kom på att det är söndag. Jag har varit inställd på att det är lördag i dag av någon konstig anledning.

Igår så vart det inget inlägg, för jag var hos Gudfar anthon på dagen, och på kvällen åkte jag och mina två brudar hem till Millys farmor och farfar. Där åt vi tacos och mös lite framför tv:n.
Dem är för tillfället hundvakt åt världens underbaraste hund. Mulle heter han och är av rasen pittbull. Han tror nog att han är en knähund eller något åt det hållet. För han vill helst sitta i knät, kramas hela tiden.

  Iallafall vi stanna kvar och sov där för att få äta frukost med hela familjen. Milly har sovit en jäkla massa men under hennes vakna stunder så har hon varit lika underbar som vanligt den lilla tösen.
Nu på förmiddagen så har vi allihopa varit på Ikea och köpt lite små saker till vår lägenhet. Lovisa vill nämligen göra om hela lägenheten. Hon har så många ideér i sitt huvud nu så man tror att hon kommer sprängas.
 
Milly har sovit sen vi var på ikea kl 3, så det har blivit många timmars sömn för henne underdagen.Men hon vakna äntligen ,så nu ska vi mysa lite innan det är dags för att äta kräftor, räkor och nybakat bröd. En härlig middag att avsluta veckan med. 
                                                                  Hej då! 


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0