Söndags kväll

Jaha då var helgen så gott som över och det väntar yttligare en lång jobb vecka framför mig.

Vi har även varit hela söndagen hemma hos Millys Farmor och farfar. Det har varit jätte mysigt och underbart med lagad mat och lite barnvaktande. Så vi fick sova ut även i dag, men nu är det slut med det. Men vad gör det när man har världens bästa och underbaraste dotter.

Jag åkte till gymmet vid klockan 17 med Bäckström och Nordlund. Så det är väl det ända ansträngande som jag har gjort i dag.

Milly har varit på guld humör hela dagen och nu när vi kom hem igen så vart hon på nästan bättre humör. Det har bara varit skratt och prat hela kvällen.

Men nu så ligger hon och sover så sött i sängen och det är dags för mig att krypa ner brevid henne. GODNATT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0