Veckans första dag

I dag är det måndag, och det väntar en lång jobb vecka framför oss, eller i allafall för mig. Men jag trivs faktiskt jättebra på jobbet. Så det vart ju mycket bättre än jag trodde nu när jag jobbar raka veckor. Men det är ju klart man skulle ju hellre vilja vara hemma med Milly. Men det är väll bara bita i det sura äpplet och knega vidare.

Idag så har Milly och Lovisa varit hos Mormor Nina där Thea sprang runt och härjade. Thea vill hela tiden hålla i Milly och pratar bebis språk med henne. Och så fort som Milly blir ledsen så skakar hon henne och säger ssskyy   ssskyyy och om inte det hjälper så säger hon till Lovisa....Hon är nog hungrig. Lill gamla Thea är så söt.


Jag själv har varit på gymmet med Mats och Nordlund. Så det finns inte tyvärr inte så mycket att skriva om denna dag, Mer än att den har gått väldigt fort.

Jo jag kan väl bara slänga en liten kommentar till det jag läste på NA.se nyss. Och det var att polisen troligtvis har hittat försvunna Evas kropp. Man kan ju fråga sig vart är Örebro på väg?..... Mc gäng, serie våldtäksman, bortrövare/ kvinno mördare. Det är en läskig tanke faktiskt. Men det värsta är nog att sånna förbrytare får för korta straff.

Nej nu är det dag att krypa ner i en varm säng godnatt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0