Fredag!!

Fy fan det har aldrig varit så här skönt med fredag! jag har varit så trött och sliten hela veckan.

Nu när Milly fyllt 4 månader så har hon börjat äta gröt, eller hon har börjat fått smaka ett par skedar per dag. Och hon äter helt utan protest.

Lovisa och Milly var hos Barnmorskan idag. Så nu väger pappas älskling 6660gram och är 63,5 cm lång. Så hon växer bra på både längden och bredden.

När jag kom hem efter jobbet så har jag och Milly suttit och sjungit. Det tyckte hon var jättekul, för så fort som jag slutade sjunga så vart hon gnällig. Efter den lilla sång stunden så gick vi ut på en liten promenad jag och familjen. Milly somnade så klart som hon alltid gör i vagnen och sover än.

                                                              Trevlig helg!






   


Kommentarer
Postat av: hemlig

Hej Alexander! Jag tycker att du och din tjej har en underbart fin dotter, så jag tycker att ni ska skaffa fler barn nu! Jag känner på mig att Lovisa vill det! :)

2011-03-07 @ 08:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0