Söndag!

Jaha då har det gått en vecka sedan man blogga sist igen då.  Men som jag sagt innan, tiden räcker inte till så bra. Nu har jag ännu mindre tid efter som jag har köpt en gammal cab som jag tänkte fixa upp till somaren.

Milly vanilly växer och varje dag. Jag tycker verkligen att hon har blivit så rolig, hon skrattar när man kiklar henne och leker "titt tutt".

Idag vaknade man utav att det var någon liten krabbat som släma ner ansiktet på mig. Det var ju självkart milly och när man blir väkt utav henne och hon är på sitt bästa humör så blir man ju hur glad som hellst. Man vart ju extra glad när man fått frukost på sängen utav min käraste lovisa.

Efter att vi vaknat till ordentligt så packa vi skötväskan och åkte hem till Millys farmor och farfar, där var vi och fikade och bara hängde i några timmar. Millys faster Viktoria kom dit också, hon tyckte nog det var extra kul att träffa milly för att det var ett tag sedan hon gjorde, på grund av att hon har jobbat i eskilstuna i ett par veckor.

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0