Söndag !

Hej hej. Nu var det bra tag sedan jag sedan jag skrev någonting på bloggen. Den senaste veckan så har jag inte haft tid eller orkat suttit vid datorn.  Men det får väl bli bättring på det.


Idag så har jag och milly varit hos Hennes gudfar Anthon och busat och skojjat en jäkla massa.

Efter det så åkte vi hem till hennes Mormor där även mamma lovisa var. Vi åt en god lunch och umgicks en stund innan vi betsämde oss för att gå en lång promenad i det härliga vår vädret.

Milly växer och växer för varje dag. Hon är inte långt i från att börja krypa. Hon älskar att ligga på mage och bita och skaka på sina leksaker.

Milly äter en portion puré varje dag. Idag så vart det majs och potatis puré som det bjöds på och även det gick rakt ner i magen utan några som helst protester.

Jag själv var iväg i tisdags och tatuera mig. Det vart en självklar tatuering som jag har funderat en tid på att göra. Jag har trott hela tiden att det gör skit ont att gadda sig. Men när hon väl satte i nålen i armen så drog jag en lättnande suck och bara låg där och njöt under hela tiden som jag vart tatuerad.

ikväll bär det av till Farmor och farfar för att äta söndags middag.    Ses snart!



Kommentarer
Postat av: erika alm

snyggt! jätte bra bild ju, milly är jätte söt!

2011-04-07 @ 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0