Torsdag 10/3 -11

Då var det äntligen bara en dag kvar utav denna veckas jobb. Det ska bli lika skönt som vanligt med helg.
Igår hjälpte jag min svägerska att flytta, det är ju lite konstigt det där med att flytta. Den som ska flytta verkar ju inte behöva bära någonting alls, utan bara glida runt och peka och torka lite golv. Men kvinnor ska väll inte bära så tungt antar jag. (Måste tilläggas att hennes karl bar en jävla massa) så det var bara en liten pik till Tessan. :) 

Pappas lilla älskling ligger osh sover redan med sin mor i sängen. Det vart ganska tidigt i dag men hon var ganska trött nu på kvälls kvisten. 

Idag har vi inte gjort så mycket faktiskt. Jag fick åka och hämta Milly och hennes Mamma hos Moster Tessan efter jobbet. Så när vi kom hem så var det dags för Millyatt äta sin gröt. Och som vanligt så vräkte hon i sig den snabbt som bara den. Efter gröten så har vi legat och myst  och skrattat alla tre på Millys filt.





Kommentarer
Postat av: Maggan

du och märta har verkligen den sötaste lilla tjej jag någonsin sett!

2011-03-10 @ 23:11:11
URL: http://margut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0